Blå och förvirrad


Såhär ser alltså mina fötter ut, syns inte så jätteväl på bilden, men de är knallblå och gör så ont. Är ett helvete att stoppa fötterna i ett par skor:(

Förövrigt är hela jag nere på botten just nu, det är som att jag har fått bekräftat att "jag är inte okej". Även om jag låtsades att jag inte brydde mig igår, så gjorde jag visst det, kändes som att jag sparkades omkull..
Känner ingen lust alls för skolan heller, vi börjar en ny kurs imorgon och från och med då kommer vi gå från 8-17 i princip varje dag terminen ut. När ska man hinna plugga? När ska vi hinna skriva alla uppgifter som ska va inlämnade varje vecka? Hur ska vi hinna plugga inför seminarierna som vi har hela tiden?

Åhh jag känner verkligen att jag vill åka bort härifrån, bara lämna allting för ett tag. Ingenting känns bra just nu

Kommentarer
Postat av: Emma

Aj aj :S.. folk som trampade på dig igår på Statt?! Hatar när folk ska trampa på en hela tiden. gör så jävla ont! Hoppas det känns bättre snart gumman<3

2009-09-27 @ 22:57:06
URL: http://emmaherlufsen.blogspot.com
Postat av: sanna

Aj det är ju stora partier som ser blå ut:S

Men gumman... Det kan kännas så till och från. Ena stunden är man lycklig och sen bara vänder det och man känner att varför skulle jag få vara lycklig för? men det blir bättre gumman. Du är bäst tycker jag! <3

2009-09-28 @ 08:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback