Bitchen på nöjes

Idag blir det kinamat, åh jag är så hungrig. Mamma som bjuder idag för att jag har varit så "snäll" och tagit hand om hennes ena hund.
Får inte glömma filmen när jag åker, men först och främst får jag inte glömma att TA UR filmen ur dvdn, det kom jag på nu! Vilken tur. Känner på mig att jag kommer glömma den. Förresten var det en skitotrevlig kärring som jobbade på nöjes igår när vi hyrde filmen. Hon kunde inte ens anstränga sig till den grad att hon hälsade när det var min tur i kassan, sen sa jag som vanligt att hon kunde slänga kvittot, då fräste hon hånfullt åt mig att jag ska minsann skriva på för att jag hyrt filmen också. Okej!? Ber SÅ MYCKET om ursäkt för att jag inte visste de, bitch! Såna där idioter borde vara inlåsta på ett kontor nånstans utan kontakt med människor!

Nu ska jag gå ut med Tuva och sen blir det maaaat... Oh gott!

Kommentarer
Postat av: jennie

fin blogg, spana gärna in vår och kommentera lite :D

2009-09-13 @ 23:47:05
URL: http://jennieerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback