Anmäld till nästa tenta

Hellu! drömde i natt att min BUS hade blivit svinfläckig, och det hade jag gått omkring med hur länge som helst innan jag upptäckte det.. Huu! Tack och lov stämde det ju inte..
Idag är jag på mycket gott humör, har nämligen lovat mig själv att jag ska få köpa sushi ikväll. Åh, jag har längtat hela förmiddagen. Börjar inte idol ikväll dessutom? Älskar att alla bra program börjar på hösten, det är mysigt som sjutton att ha något att se fram emot nästan varje kväll.

Har anmält mig till tentan för läkemedelsräkning nu också. Kollade just på en gammal tenta och herregud, jag har verkligen glömt hur man räknar. Det är ju inte så att det är flera årtionden sen jag slutade skolan, men allt är som bortblåst. Har alltid haft lite svårt för lästal, men brukar komma in i det när jag väl börjat räkna och förstå. Nu kände jag dock att hela texten bestod av ?? ?? ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback