Vill folk bråka?

Vissa människor verkar vara som gjorda för att bli osams med andra. Såna här människor som tar åt sig av precis allt man säger. Det behöver absolut inte alls vara nåt negativt man sagt, nej det kan vara precis vad som helst som de lyckas vinkla om på nåt jäkla vänster. Det är oerhört energikrävande och det känns som att man måste tassa på tå hela tiden för att det inte ska bli en massa tjaffs. Kan ju inte va nån speciellt bra relation om det ska behöva vara så hela tiden?

Idag har jag haft en riktig slappar-dag. Jag har mest suttit i soffan under en filt. Har även hunnit med att äta sushi och marinerade tigerräkor med sweet chili. Var nere på stan en sväng också, hämtade en bok som jag hade reserverat och kikade in på H&M en snabbis. Hittade dock ingenting (Bra Nathalie!)
Nu ikväll har det varit idol för hela slanten, hur fan kan man rösta ut Jon? Han står där mot Eddie som gjorde det mest usla framträdandet och trots det åker han ut?! En ädelsten bland allt grus, hur gick det till? Känner på mig att jag kommer störa mig mest det här året. Kan räknas på max två fingrar vilka jag tycker är bra i år, tråkigt! Tove är helt klart min favorit, hon är söt och väldigt duktig!

Kommentarer
Postat av: sanna

Kommer också störa mig i år:P Och att dansbandssångerskan kom med och inte clara:S ujujuj

2009-10-03 @ 19:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback