Vafan lider jag av?

Usch, de känns verkligen som att det är nåt fel på mig och min kropp, mår liksom aldrig bra. Imorse var jag så yr att jag inte kunde fokusera på någonting, somnade om och då vaknade jag givetvis med en tryckande värk över huvudet och så himla ont i lederna. Känner mig jättedålig så jag har bara legat i soffan hela dagen.
Tog mig dock lite kraft och lagade hemmagjorda pannbiffar och hemmagjort potatismos till lunch och herregud vad gott det blev. Är så trött på allt äckligt halvfabrikat, usch! Det finns ju inge roligare & godare än att äta det man själv lagat från grunden, mums!

Eftersom det är halloween idag antar att jag att alla människor känner ett tvång att festa? Antar att jag är den enda som sitter hemma? Hade varit riktigt roligt att klä ut sig faktiskt måste jag erkänna, undra vad jag skulle ha klätt ut mig till? Dock önskar jag bara just nu att jag ska må bättre snart, det är så deprimerande att hela tiden må dåligt :(

Kommentarer
Postat av: sanna

halvfabrikat är äckligt. usch

men gumman:( vill att du ska må bra!!!

tycker i alla fall du är duktig som inte festar idag varför ska man göra det? tycker vi är bäst:D <3

2009-10-31 @ 20:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback