Tummen upp för redovisningen

Helloo..
Redovisningen idag gick superbra. Jag är så himla nöjd över min grupp och vårt arbete. Vi är ett superteam. Vi fick jättemycket beröm från läraren. Gud vad det kan göra ens dag, kände mig stolt som en tupp hela dagen. Det är inte alls så farligt att redovisa som man kan tycka innan man sätter igång. Är stolt över mig själv som kunde stora delar av mitt arbete i huvet... Nu har vi dessutom långhelg, härligt!

Sitter just nu och kollar efter ett nytt vardagsrumsbord på IKEA. Just nu har jag ett glasbord och det måste väl vara det värsta man kan ha? Herregud vad skitigt det blir hela tiden. Jag tycker nog jag har roligare saker att göra än att torka av det hela tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback