Trååååk-lördag

Åh nu kommer jag inte på något mer att ta mig för.. Jag har tagit en riktig långdusch och passar på att samtidigt rensa avloppet. Svinbra att göra medan man duschar så man kan skölja av sig direkt efter. Jag har även känt mig riktigt tjejig och testat olika ögonskuggor och annat smink, smörjt in mig med underbar lotion och krusat håret. Nu då? Nu sitter jag i soffan helt själv och har ingenting att göra.. Har två gnälliga hundar här bredvid mig, eller ja.. Det är egentligen bara min. Har ärligt talat aldrig varit med om gnälligare hund, hon gnäller och piper jämt, för precis allting..

Har verkligen ingenting att göra nu och jag är fruktansvärt uttråkad. Varför känns det som att jag inte längre har några vänner att umgås med? Alla är bara upptagna på andra håll :(
Vissa dagar önskar jag att jag slapp långhelg. Kanske åker jag till kronhallen och handlar B-sushi? Har inte ätit nåt än så det kan ju vara en bra idé, dock funderar jag på om jag ska ge mig iväg och springa först och ta kronis på hemvägen? Har ju inte tränat på evigheter, som sagt får jag noll motivation när jag springer själv. Det är verkligen fullständigt omöjligt att fortsätta vid minsta lilla motgång. Jag orkar mycket mer, men jag klarar inte fortsätta ändå på nåt vis. Finns det någon som har nåt bot på sånt beteende? Ipod kan jag verkligen inte ha, då springer jag nämligen i takt till musiken och ibland råkar jag få på en snabb låt. Inte bra, då har jag tomefan anledning att stanna till och med...

Kommentarer
Postat av: sanna

Mig har du ju?:(

2009-10-15 @ 19:02:32
Postat av: Nathalie

Jag vet, men du var ju borta den helgen :( hade tänkt föreslå myskväll, men de gick ju inte :) Love you!<3

2009-10-15 @ 19:30:57
URL: http://nathaliegustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback