Sluta ring nu...

Har precis bäddat ner mig i sängen, ska alldeles strax sova. Idag har jag mått bättre, om någon undrar?! Jag har stängt av mobilen på ljudlöst, vill fan inte bli störd imorgon när jag är ledig och äntligen får tillåtelse att sova lite. Blir ju stalkad av comhem som vägrar sluta ringa mig. Vet inte hur många "missade samtal" jag har från dem? Tydligen går det inte in att jag inte tänker svara, aldrig någonsin. Blir irriterad bara jag tänker på det, undra om de har någon slags log? Skulle vilja veta vart gränsen går för att de ska ge upp och sluta ringa? Jag har inget emot deras internet, det är snabbt och fungerar alltid, men priserna är anskrämligt dyra och jag hatar, hatar, hatar säljare. Jag kräks på dem samtidigt som jag tycker extremt synd om dem, vet ju vilket skitjobb det är. Stackars er som inte får någon provis av mig då!

Nej, nu ska jag sova. Lyckades boka tvättstugan imorgon och däremellan ska jag göra klart en liten uppgift som ska vara inlämnad imorgon. Varör jag inte börjat med den innan är oklart!

Kommentarer
Postat av: sanna

du får svara så slutar de ringa. de har inte ringt mig på skiiiiitlänge för jag svarade:) det hjälper. för ett bra tag i alla fall.

2009-10-02 @ 11:22:31
Postat av: Nathalie

Jag har svarat en eller två gånger, och då var han en mm ifrån och skicka hem en box till mig :S tjatade så jag höll på att bli galen, usch vill aldrig mer svara! blää idioter

2009-10-02 @ 15:02:28
URL: http://nathaliegustavsson.blogg.se/
Postat av: sanna

Fast det är ju bara att säga nej tack och lägga på det gör jag. och låta lite otrevlig så har de kryssat för i lilla listan att de har den kunden avklarad... men så kom de ju o plingade på dörren ett tag också:O de lämnar en aldrig ifred!:( irriterande:/

2009-10-03 @ 19:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback