Skitdag idag

Idag var det dags att häva sig upp i svinottan igen, jag var tvungen att snooza i 45 min för att orka. Jag är ett monster på morgonen, det spelar ingen roll hur tidigt jag lagt mig kvällen innan, på mornar ska man sova. Extra svårt är det ju att ta sig upp nu när det dessutom är kolsvart både ute och i sovrummet..

Vi hade möte idag på uni, kan säga att jag är så jävla förbannad, men jag försöker dock att inte tänka på det. Tror ingen, (utom möjligen en?) var nöjd med det som sas. Helt otroligt är det i vilket fall som helst.
När jag kom hem lagade jag nudelwok med räkor och direkt efter däckade jag i sängen i alldeles för många timmar. Hatar att somna på dagarna, verkar dock vara jävligt oundvikligt ibland. Nu sitter jag här och är sur som ett åskmoln med en halv igentäppt näsa och en lurande huvudvärk. Kanske att jag skulle göra mig lite te, köpte nån ny (i alla fall för mig) sort på kronhallen förut, sommarbär! Det tyckte jag lät lockande i det här mörka och iskalla!
Hur jag ska bota surheten har jag ingen som helst aning om?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback