Sjuk dröm

Godmorgon! Oj vad sjukt jag drömde i natt. Jag drömde att jag förlovade mig och skulle gifta mig den 3 november, bara det att jag inte ville, det var helt fel. Jag var inte kär i personen utan i en annan. Gud vilken panik det var, jag stod verkligen och såg på hur livet höll på att gå åt helvete. Skämdes dessutom över den där ringen, gömde den hela tiden så folk inte skulle se. Det störda var att jag först var jättekär och lycklig, tills vi bestämde oss för att gifta oss och jag fick ringen.. Usch, får ont i magen bara jag tänke på det. Undra vad det kan betyda?;P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha en bra lördag :)



Mvh

www.ampel.blogg.se

2009-10-10 @ 11:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback