Lite effektivare än vanligt

Idag har jag varit något effektivare än vanligt, har tvättat och bäddat rent i sängen (usch vad jobbigt det är att bädda en dubbelsäng). Nere i tvättstugan hade människan som var innan mig struntat i att tömma tumlaren så jag fick riva ur all hennes tvätt. Inte så dramatiskt som det låter då jag la det i en korg även om jag önskar att jag hade slängt det på golvet, hatar folk som inte kan hålla sina tvättider..
Det vart bara två maskiner så efter att jag var klar skjutsade jag runt mamma som hade sin bil hos rostdoktorn och skulle hämta den. Till middag hämtade jag hem vietnamesisk mat, så gott, mycket var det med!

Nu måste jag ta en varm dusch för jag har så fruktansvärt ont i ryggen, som kramp hela tiden, usch usch!

Kommentarer
Postat av: Iss

Sv: Ja, det är riktigt vidrigt :-( Hatar cancer!

2009-10-31 @ 17:45:52
URL: http://almberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback