Kan det bli november snart?

Hej!
Har inte skrivit på ett tag, men det har verkligen inte hänt något särskilt heller..
Just nu sitter jag hopburrad under mitt täcke, är snorpigg och längtar tills månaden är slut. Vi samåker ju nu in till Karlstad och det är verkligen inte något för mig, tycker inte det är bra alls! Det blir svindyrt eftersom jag måste tanka i princip hela tiden. Det gör ju också att det blir mycket oväntade kostnader som kan dyka upp lite när som och bensinen är inte billig just nu och lär ju knappast bli billigare heller. Med busskortet betalar jag en gång, sen är det finito och jag behöver inte tänka på att ha pengar på kontot kvar till att tanka. Dessutom gillar jag inte att det faktiskt blir en del slitage på bilen när man, nästan varje dag, kör ca 12 mil.. Läskigt är det såklart med nu när det börjar bli vinter och halt. Föredrar helt klart att lämna över ansvaret till en busschaufför!
Nej, nästa månad blir det busskort igen, ska bli så skönt att ha bättre koll på ekonomin igen. När man bara får 7800 i månaden går det inte att göra vad som helst längre och det går faktiskt bra att åka buss även om tiderna kan bli lite träliga..

Nej, nu ska jag krypa ner lite mer under täcket. Har öppnat upp fönstret som fan här så de blåser in rätt rejält. Burr! men skönt när man sover, inga varma sovrum här inte ;)

Kommentarer
Postat av: sanna

Haha det är förra lägenhetens fel. Du blev härdad och måste ha kyla:D Här går det inte att sätta på värmen:S Fryser som tusan.

2009-10-18 @ 12:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback