Jävla idioter det finns

På senare tiden har jag verkligen haft mer dåliga- än bra dagar. Tror det kan va orsaken till att jag är så uppstressad och inte riktigt finner nån ro nånstans. Dessutom blir energin utpumpad på dessa energikrävande människor som finns runt omkring en och bara suger musten ur en. De är inte många, men det räcker med en sån jävla idiot för att en hel dag ska vara förstörd. I det här fallet har jag till och med två! Även om jag bestämmer mig för att skita i personerna så finns de där i tankarna och retar upp mig till den milda grad att jag har lust att ställa till en scen. Blir så irriterad att jag måste bita mig hårt i läppen och tvinga mig att fokusera på annat. De är inte värda den energin jag lägger på dem, det stör mig att de lyckas få mig ofokuserad och irriterad..

Jag har inte hunnit träffa min bästa vän, älskade Sanna på superlänge. Vi har förresten inte hörts alls :( Saknar henne så mycket!

Nej nu ska jag ta och skala en mandarin, sätta på te och slå mig ner framför SOS gute och hoppas på bättre tider?

Kommentarer
Postat av: sanna

Näe jag vet:( Jag har tenta om 2 veckor och jag måste måste klara den så jag har pluggat o pluggat o till o med inte jobbat så mkt som jag borde. Men kanske att vi har tid i helgen? <3

2009-10-15 @ 20:21:12
Postat av: Julia

Håller totalt med dig, är synd att man kan slösa så mycket energi på människor som egentligen inte ens förtjänar det, istället för att lägga energin på nånting bra...

2009-10-15 @ 23:55:01
URL: http://jullesown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback