Jävla blogg att krångla

Hej!
Det funkade inte att logga in på hela dagen igår, var förresten flera sidor jag inte kunde komma in på. Blir galen när internet inte funkar som det ska!

Igår vart det en hektisk dag, Anna väckte mig först vid nio och ville ha te och sällskap till medicinska biblioteket. Vi åkte dit och hittade lite av det vi skulle ha. Efter det tog jag en tur neråt stan, fyndade en riktigt tjock och mysig vinterjacka på intersport. Annat det än H&Ms jackor som är snygga men inte fyller nån funktion alls.

Försökte fota. Gick urdåligt. Precis när självutlösaren var klar rusar Tuva fram där och skulle va med, hehe. Kraken trodde vi skulle gå ut, men sådär ser den ut på ett ungefär. Varför jag är sådär ruffsig i håret är oklart! Atagligen har jag gått omkring sådär idag..

Köpte även stövlarna från eurosko jag suktat efter, de var dessutom nedsatta med 2 eller 300 kr. Ibland ska man ha en jävla tur. På H&M vart det gratis shopping. Jag råkar ju nämligen vara en guldkund så jag hade 500 kr jag inte använt än. Hittade en stor, lång polo i rosalila. Min tredje sån nu ( i annan färg då givetvis) och de är helt super. Köpte även snoddar, torrschampo och såna nödvändigheter. Leopardtights och vanliga lite tjockare tights fick följa med hem. Det där handlade jag alltså och fick tillbaka 14 kr i stället för att betala nåt, riktigt bra!


Stack sen iväg och sprang ett varv. Råkade springa rätt fort så jag trodde fan jag skulle spy när jag var klar, lyckades dock vackla till bilen och ta mig hem levande. En stund efter det åkte jag och buggade i 1,5 timme. Behöver jag säga att jag somnade gott sen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback