Hinner ju aldrig komma bort en stund

Jag skrev ju att jag hittade väldigt billiga resor i december, kollade dock på mitt schema för den tiden nu och det är verkligen helt omöjligt att komma ifrån (inte för att jag ens har nån att åka med, men om jag hade haft!). Skulle jag åka den 3:e december då resan utgick skulle jag missa ett seminarie som är samma dag, några dagar senare skulle jag missa ytterligare ett seminarie.. Vilket jäkla schema. Ibland känns det som att de lagt in en massa seminarier bara för att fylla ut tiden. Den här kursen känns otroligt flummig och hittills har jag inte lärt mig något.
De har alltså inte tagit upp något relevant under den här tiden, i stället för nyttig information får vi alltså skriva om hur sjuksköterskorna förr i tiden hade det? Okej, det är roligt och intressant men lite.. högstadienivå? slösa energi på det när vi stället kan lära oss viktigare saker som har med vårt kommande jobb att göra tycker jag känns lite konstigt? Visst, vi ska lära oss att jobba i grupp och kunna sammarbeta osv, men ge oss bättre och vettigare ämnen då..

Vill ju så gärna komma iväg, så trött på allting här. Vill bara åka iväg och koppla bort allting. Hade varit helt underbart. Nästa kurs, då kanske jag har tid..

Kommentarer
Postat av: Mandy

Hey tjejen! Jag tävlar ut en street Bibel på min blogg. Kom och var med ;)

2009-10-10 @ 15:21:25
URL: http://mizzmandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback