Äckliga kåldolmar

Mina grannar lagade kåldolmar till lunch idag, det vet jag för att det fullkomligt stinker i trapphuset. Efter att ha gått ut och in x antal gånger har jag fan lust att spy. Tack och lov luktar det inte in i min lägenhet eftersom vi nyligen har fått nya dörrar som är luktsäkra, men hur fasen lyckas man laga mat så att de stinker en hel dag utanför lägenheten?

Jaja, nu är jag klar med all tvätt,. Trodde någon hade snott min ena tröja som hängde i torkrummet så jag hann formulera ett riktigt argt brev i huvudet, sen gick jag tillbaka ner och där hängde den visst. Det var bara det att någon hade hängt kläder i exakt samma färg precis bredvid, så jag missade den. Tur och verkligen tur att huvudet är snabbare än själva handlingen ibland, kunde ha blivit pinsamt!

Nu blir det idol =) Vad är det för tema ikväll tro?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback