Träning på ett bättre sätt?

Sitter och tittar runt på olika hemsidor och hamnade på marathon-hemsidan. Jag har ju väldigt problem med att springa just nu, min vanliga träning fungerar inte alls eftersom jag får skitont. Finns ju väldigt mycket tips här, hur man lägger upp sin träning på ett bra sätt vecka för vecka, kanske fungerar det bättre om man lägger upp den "rätt"? Tänkte prova att träna utefter tjejmilens träning. Frågan är väl bara vart jag ska springa? Barkbanan är jag sjukt trött på och på asfalt är risken jävligt stor att jag får ont.. Ändå tänkte jag prova på asfalt, till att börja med. I början springer man ju inte särskilt hårt.
På måndag tänkte jag börja, vore kul att ha sällskap av någon? Någon som vill? Va?

Kommentarer
Postat av: sanna

JAG JAG JAG JAG JAG JAG JAG!!!!!!!!!!!!!!!

2009-11-03 @ 22:51:22
Postat av: Nathalie

JA DU SKA MED!!!!! Dä vetuuu :D:D:DD:D:D: <3<3

2009-11-03 @ 23:07:44
URL: http://nathaliegustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback