Nu ska här köpas halvårskort

Jag gillar inte riktigt att det är vitt ute, speciellt inte när det bara blir slask av alltihop. Var nyss ute med Tuva och det blåste iskallt som själva fan, dessutom snöade det vass snö som piskade ner mig, usch!

Hade fått svar från min chef när jag slog på datorn och rabatten gällde alla som är anställda inom kommun oavsett tjänstledighet eller inte! Perfekt! Dock var jag säker på att jag slarvat bort mitt anställningsbevis när jag flyttade, men jag hittade det prydligt lagt i en låda precis där jag misstänkte att jag kunde ha lagt det (det var det stället och papperskorgen jag misstänkte), så nu här i dagarna ska jag ge mig iväg och skaffa ett halvårskort och börja gymma och simma oftare. Springa ute är ju lite svårt att göra nu när det börjar på att bli vinter, dröjer väl inte länge förrän vi har en isbana här utanför.

Snart ska jag åka och handla och efter det blir det sushi, det var längesen nu och jag har längtat nåt enormt, mums!

Kommentarer
Postat av: johanna

Slask är djävulens verk!

2009-11-06 @ 14:31:50
URL: http://finnanders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback