Mentaltest

Idag mentaltestade jag Tuva, trodde hon skulle bli helt förstörd, men hon var superduktig!! Verkligen bra, hon byggde inte på sig ett dugg, vart till och med tuffare och tuffare under tiden. Skotten, det jag tycker är det viktigaste, var helt perfekt. Hon är helt skottfast vilket är riktigt skönt!

Dumpe. Overall som flyger upp mitt framför en. Tur att man visste om det och var beredd, annars hade jag väl skitit ner mig..

Vid dumpe.. Lilla snuttan vad go hon ser ut där, kolla röven, hehe :D

Här leker vi under skotten, eller ja.. jag leker och hon kollar mot publiken?

Kommentarer
Postat av: sanna

Ååååh duktig hon är :D

2009-11-07 @ 21:00:58
Postat av: Besarta

bra blogg du har!

2009-11-10 @ 18:16:46
URL: http://besartahoti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback