Julstämning

Idag har jag börjat plocka fram julsakerna, mysigt =) Är inte helt klar än, tänkte fortsätta senare och imorn. Har egentligen inte så mycket att ställa fram, men städa behöver jag absolut göra, ser förfärligt ut hemma minst sagt. Jag har haft så mycket med skolan att jag bara kastat saker där jag står trots att det inte tar så många fler sekunder att ställa dem på rätta ställena? Ett ganska typiskt Nathalie-syndrom..

Gud vad skönt det var att få sova imorse förresten, det var ju ett tag sen jag fick sova längre än åtta. Idag klev jag i stället upp elva. Nu ska jag snart ta en promenad bland alla hus här omkring och kollar in genom, förhoppningsvis, pyntade fönster. Härligt!

Kommentarer
Postat av: richi

Fin blogg!

2009-12-03 @ 07:42:03
URL: http://riccis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback