Julmys

Det gick finfint att repa idag, ska bli riktigt kul att sjunga julsånger för någon som lyssnar till skillnad mot nu när jag går runt och skrålar utan att någon hör..

Har fixat klart här hemma nu med de få julsaker jag har, det vart så himla mysigt. Sitter just nu med massa ljus tända och bara njuter. Det här är den bästa tiden på denna trista "vinter" och all mörker. Det och all glögg. Jag lärde mig att dricka glögg förra året faktiskt, innan det trodde jag att jag tyckte det var äckligt, men det visade sig vara hur gott som helst, speciellt med smaken blåbär lingon. Den är en riktig höjdare.
Imorgon är vi lediga från uni, dock ska vi ändå träffas och öva lite.. Vi har nämligen filminspelning (eller vad man nu ska säga) på tisdag. Kommer bli fruktansvärt. Största pinan hittills och då är det riktigt hemskt med tanke på vilken skittermin det här har vart. Tänk att jag snart läst ett år? Tiden går så himla fort när man är vuxen..

Kommentarer
Postat av: Mollymus - bloggar från Uppsala

vad roligt att sjunga, hoppas det går bra! :D

2009-11-30 @ 01:04:05
URL: http://mollymus.blogg.se/
Postat av: Frida

Fin blogg :)



Du skulle världens gulligaste ifall du röstade på mig i denna tävling :

http://nathaliesjobeck.blogg.se/2009/november/finalisterna-i-tavlingen-som-manadens-bitch.html

2009-11-30 @ 11:38:37
URL: http://snelponyhest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback