HLR utbildning idag

Hemma från en dag på uni med HLR utbildning. Det var riktigt intressant men herregud vad ont i händer jag fick, man måste trycka mycket hårdare än man kan tro och så kan man få hålla på i kanske tjugo minuter.. Väldigt bra utbildning, men jag vill fan inte stöta på någon som fått hjärtstopp. Skulle bli livrädd och antagligen göra mer skada än nytta känns det som ;P Det är ju lite skillnad med en riktig människa jämfört med en docka, man kommer ju aldrig veta exakt hur man ska göra förrän man står inför den situationen, läskigt!

Vart lite besviken nyss, önskar att jag ibland kunde vara lite snabbare. En gemensam bekant skulle ge bort sina fåglar och jag vart supersugen, men sa att jag skulle fundera. Så hade jag bestämt mig idag för att jag nog ville ha dem så jag gick in på hennes blogg för att skriva det, men då var de redan borta :( Typiskt! men de var nog lika bra, jag hade inte planerat något ställe för dem att va på i lägenheten..

Nej nu ska jag försöka göra nåt vettigt, har skittråkigt och har hittills hinkat i mig massor av te, vad ska man hitta på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback