En mycket bättre dag!

Idag har jag mått mycket bättre, tack och lov! Gårdagen var verkligen bland det värsta jag varit med om, att ha så ont och inte kunna göra något är verkligen panikartat. Har haft lite ont idag med och mått halvtaskigt, men det har ändå varit helt okej. Nu har jag i princip ingen huvudvärk kvar och det är såå skönt.
Har hunnit med att byta fötter på bilen, ska ju vara en jävla snöoväder på intåg så det är bäst att vara förberedd. Känns som att man är svintidig med att sätta på vinterdäcken, men de är ju ändå november? Känns som att jag inte hängt med i höstrusket riktigt. Det ÄR ju vinter nu, ja jisses!
Har även dansat ikväll, det är så himla roligt. Älskar det verkligen. Måste gå ut och prova "på riktigt" någongång, men törs jag verkligen det? Är lite nervös för det där, känns inte som att det är helt okej och gå ut och förstöra för att man gör massa fel? Dock gör man inte värst mycket fel om killen kan, det är ju trots allt de som för :)

Imorgon har min kära grupp HLR utbildning, oroar mig en aning för att jag ska vakna och må bajs, det orkar jag inte med en dag till...

Kommentarer
Postat av: Emma

Söt blogg!

2009-11-03 @ 11:20:06
URL: http://illya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback