Det här vädret alltså..

Vad är det för jäkla väder vi har?! Nu är jag otroligt trött på det här pissandet, måste årstiderna va så himla snedvridna? Jag är helt klart född i fel land.. Nu ska jag krypa ner under täcket, protest-äta massa godis och kollade på så många avsnitt av californication jag hinner med innan jag slocknar. Har ni sett den serien? Den handlar om sexmissbrukaren Hank och den är klockren på alla sätt..

Har förresten mått lite halvtaskigt idag, varit på febergränsen om inte över till och med och nu börjar jag må illa. Antar att det är symptom efter sprutan, men kommer det flera dagar efter? Hoppas i vilket fall som helst att jag mår bättre imorn för då ska jag repa inför en spelning den 16e dec där jag ska sjunga julsånger på *******. Vill någon komma och kolla kan ni väl höra av er så säger jag vart det är :)

Kommentarer
Postat av: emma

jag håller verkligen med dig, det mogi gör är verkligen bara ett hån. har du en fin söndag? (:

Postat av: Therese

Det är så tråkigt! Antingen snö eller sol! :)

2009-11-29 @ 21:09:36
URL: http://babetessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback