Bilen trasig igen, suck!

Nu ska jag strax iväg till Peter som ska kolla min bil. Min motorvärmare fungerar inte och med största sannorlikhet är det i bilen det är fel, har nämligen provat kupévärmaren i elstolpen och den fungerar som den ska och jag har även provat med en annan sladd som jag vet fungerar och inte heller det gick. Typiskt va? Jag har fan inga pengar och givetvis ska allt gå sönder. Kan inte vara utan motorvärmare nu i vinter heller eftersom jag använder bilen till Karlstad, suck!

Jag är så himla nervös inför praktiken med, av någon anledning känns det inte alls bra? Jag vet inte varför, men det stressar mig nåt grymt. Kan även vara så att det är enormt viktigt att vi observerar konsensusbegreppen noggrannt för det ska vara med i vår hemtenta som ska vara inlämnad nästa vecka?! Varken jag eller Anna har böckerna och vi måste referera till alla böckerna för att få godkänt, känns verkligen lovande.. Jag skulle aldrig ha möjlighet att köpa alla böcker för över 2500:-, är väl en sak kanske om man har en välbergad karl hemma. Usch ibland är jag jävligt trött på att plugga ärligt talat. Det är förjävligt att inte ha pengar!!

Nej nu ska jag åka och jag håller tummarna jävligt hårt för att den inte ska bli så dyrt :(

Kommentarer
Postat av: sanna

Fast karlar är ju snåla så man skulle inte få något ändå:(

2009-11-15 @ 19:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback