jäkla glidare

Tjeena. Ytterligare en lång dag i skolan. Borde fan vara förbjudet, är helt slut just nu, säckade ihop fullständigt här i soffan. Hungrig är jag med, men mamma har lovat att "bjuda igen", så det blir pizza här nu alldeles strax. Himla gott!
Idag i skolan träffades vi med gruppen. Vi ska nämligen göra ett arbete tillsammans om diabetes, alla ska kunna allt och vi bestämde att vi alla, var för sig, skulle skriva ned alla punkterna och att vi sen skulle jämföra. Givetvis är det ju vissa som inte gör ett skit, som får glida på vårt slit. Jag hatar sånt, blir så jävla irriterad. Jag hatar att va en av de som får slita medan vissa i stället är ute och roar sig med annat och fullständigt skiter i resten av gruppen.
Blir riktigt låg och vill nästan skvallra. Varför ska hon få ett, kanske, bra betyg när vi slitit som djur?

Nu ska jag kolla på LOST från förra veckan. Ligger efter nämligen. Råkade glömma att se det i tisdags. Ve och fasa, tack och lov för repriser!

Kommentarer
Postat av: Sanne - Just nu bloggdesign-tävling!

Missa inte chansen att vinna en gratis bloggdesign i min blogg just nu! Jag har även REA på utvalda designer - Först till kvarn!

2009-05-11 @ 20:25:20
URL: http://sannelovesjoel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback