Då var det färdigshoppat! =)

Nu är jag hemma igen och mamma vart godkänd. Inte gnäll en gång faktiskt, jag är imponerad. Vi gick till och med fram och tillbaka ett par gånger. Måste vara rekord !! Jag köpte 20 par strumpor, åh det var så gulliga motiv! Sen hittade jag två par solglasögon, till slut.. Jag hör till den här stackars skaran som verkligen inte passar i glasögon, eller så är det ovana!
Åkte svängen förbi skokanonen och köpte de svarta gladiatorsandalerna också (har köpt bruna där innan)


Här provas de för fullt. Saknas de spegel får man fota sig själv.. Köpte förresten ingen av de där även om de översta var riktigt snygga. Orkade helt enkelt inte gå tillbaka för att köpa dem..
Nu ska jag strax äta och sen blir det jobb 14-21

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback