Stressigt

Hej alla!
Stressig dag, har äntligen fått sätta mig ner med ett glas rabarbersaft och smörpopcorn. Lyssnar på Lady Gaga och försöker varva ner. På uni hann vi bli klara med vårt grupparbete om diabetes, tror det vart 18 sidor. Nu gäller det bara att lära sig allting bra tills måndag då det är dags för seminarie. Efter skolan hann jag hem, ta en powernap på nån halvtimme, var helt slut, sen fick jag rusa vidare till sånglektion som förövrigt gick riktigt bra idag.. Jag pendlar ju mellan att det går dåligt och att det går superbra. Aldrig nåt mellanting.. Vet att jag sagt att jag tänkt på att sluta, men jag sa att jag gärna vill att hon sparar min plats. Jag kan ju inte sluta med mitt största intresse. Kan inte bli helt begravd i böcker. Det är viktigt att ha ett litet andrum nånstans, att göra något man verkligen älskar emellanåt och jag älskar ju verkligen att sjunga..

Tog precis febern här och jag har runt 38. Kanske inte så mycket på kvällen men jag är så trött så jag är värd att vila och gotta mig lite nu! Hoppas ni har haft en bra dag?

Kommentarer
Postat av: Em

Hej hej! Är du intresserad av smycken? Jag designar nämligen egna och lägger med jämna mellanrum upp dessa, som jag även säljer, på bloggen. Kika gärna in om du vill :)

Kram ,Em

2009-05-13 @ 19:22:29
URL: http://madebyem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback