Rolig dag

Åt precis sushi. Åh vad gott det är. Skulle jag vara tvungen att välja en maträtt som jag skulle äta resten av livet skulle det lätt bli sushi. Allt är så gott tillsammans, soyan, ingefäran, wasabin..ooohh! Jag blir galen!

Idag är det söndag (ifall någon har missat det) Jag har varit hos Anna nästan hela dagen, skrivit om diabetes och skrattat så jag höll på att kissa ner mig. Det var så kul. Går dock inte att förklara för jag hör själv, i mitt eget huvud, hur tråkigt det faktiskt låter om man inte är inne i det här. Kortfattat skickade vi en ljudfil i ett mms, till Linda, där vi pratade spanska om det ämnet vi skrev om. Yes, det låter trist. Man måste uppleva oss ;)

Nu ska jag kolla wipeout, har som vanligt spelat in eftersom jag hatar reklamerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback