ont igen :'(

Fan, nu sitter jag här igen med min grymma värk i mage och rygg. Det blir bara värre och värre. Jag mår illa, det gör ondare när jag sitter, känns som att något trycks ihop. Det gör ont när jag tar vid midjan, speciellt på vänstersida. När jag har tryckt stannar det kvar som kramp, som om någon fortfarande trycker. Mamma säger att får skylla mig själv, för att jag inte ringer vårdcentralen. På nåt sätt har jag blivit lärd att man inte söker hjälp förrän man kravlar på marken och ber om nåd ungefär. Ska jag ringa till ett akut journummer bara för att jag har ont i magen? Det kan man ju inte göra, och det är ju inte så att jag inte står ut.. Det är absolut inte skönt, men eftersom det är konstant står jag faktiskt ut. Kroppen vänjer sig vid smärta..

Mår jag inte bättre senare får jag väl ringa och fråga om råd i alla fall. HATAR att ringa, speciellt vårdcentralen/akuten

Kommentarer
Postat av: Linnéa Error

haha mjo, men endå :D

2009-05-15 @ 19:10:50
URL: http://lioneaj.blogg.se/
Postat av: Emma

Du kanske skulle ringa vårdcentralen iallafall :/. Särkilt då det bara blir värre och värre mellan gångerna, förr eller senare kanske du måste åka till akuten för att du har akut ont och det är ju ingen höjdare :/. Bättre att du söker hjälp nu innan det blir så illa, är ju nog illa redan liksom.. inte kul att gå och ha ont :(. Puss<3

2009-05-15 @ 20:29:09
URL: http://emmaherlufsen.blogspot.com
Postat av: Andreas

Hej! Haha lurade er bara lite serru ;) Hoppas allt är bra med dig annars och att du får en grym fredag!

2009-05-15 @ 20:35:49
URL: http://andreasarzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback