Nu funkar allt som det ska

Hellu.. Som jag skrev något inlägg nedan har jag haft problem med min toa, det har inte gått att spola (verkligen kul problem) Beklagade mig om det i skolan idag, då kom Camilla med ett tips. Man ska tydligen klippa till toan som fan i sidan, då brukade det visst släppa. Provade det nyss här hemma och visst fan hjälpte det. Nu vet ni det, vi med utåldriga toaletter får hålla ihop helt enkelt! Tack Camilla, imorgon ska du få en hyllning. Frågan är ju om hon kanske även har nåt tips för trasiga tvättmaskiner?

Jag älskar H&Ms egna lipgloss. Det luktar svingott och är dessutom billigt. Håller hyffsat bra!

Idag på föreläsningen hade jag min lilla dator, gud vad bra det var. Jag antecknade som sjutton, hann med i princip allt han sa. Grymt roligt föreläsare nu med, dagen rann iväg så fort så.

Kommentarer
Postat av: Joakim

Ville bara tipsa dig om denna fin fina tävling som är perfekt för dig med en blogg! Lättast att vinna då!



id=131" rel="nofollow">http://www.inkomster.se/?pageid=131



2009-05-08 @ 13:27:21
URL: http://www.inkomster.se
Postat av: sanna

fin du är gumman. vd bra att toan funkar nu:P

2009-05-08 @ 17:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback