lägenheten ute

Fan, jag har vaknat ungefär en gång i timmen i natt för att jag har så ont, konstant kramp i rygg och mage + att det skär som knivar när jag rör mig, Gör även svinont om jag försöker lyfta vänster ben när jag sitter ner.. Mamma är inte hemma så jag måste vänta tills i eftermiddag innan jag kan ringa och förhoppningsvis få komma in och få reda på vad det här är :(

Nu har jag lagt ut min annons på lägenheten på citytorget. Blocket lägger jag upp på så fort jag städat och kunnat ta lite nya kort.. Just nu känner jag mig inte pigg på att städa tyvärr..

Kommentarer
Postat av: Em

Nytt från Smycken byem!!

Kom gärna in och titta

kram, Em

2009-05-17 @ 12:06:44
URL: http://madebyem.blogg.se/
Postat av: Emma

varför ska du sälja din lägenhet? och var ligger den nya? :). ja för guds skull ring till doktorn! så där kan du ju inte ha det gumman :S! dom har ju jour på vårdcentralen som tur är :)!! PUSS<3

2009-05-17 @ 12:19:48
URL: http://emmaherlufsen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback