Hemma med antibiotika

Hej, jag har inte orkat uppdatera.. Full rulle med allt.
Åkte som sagt in till akuten igårmorse igen, Emma var en ängel och följde med! Tycker det är läskigt att sitta där själv när man inte alls vet vad det handlar om. Tack vännen! Fick i alla fall ta ytterligare prover, CRP hade stigit en aning och läkarna kliade sig på hakan återigen. De vet inte alls vad den här inflammationen beror på. Han pratade om inläggning för observation osv, men tack och lov fick jag åka hem, men skulle åka in dan efter (idag alltså) igen för nya tester. Åkte hem och tryckte i mig alvedon och började städa min lägenhet eftersom det skulle komma en kille och titta på den senare på kvällen. Sanna kom över och hjälpte till! Vilka underbara vänner jag har, tack! Hon stannade även över visningen eftersom jag var sjukt nervös. Gillar inte riktigt att folk ska gå runt och kolla och bedöma i mitt hem, men vad ska man göra liksom? ;)

Idag fick jag som sagt åka in till akuten igen, tog nya prover.. Jag ser verkligen ut som en nåldyna nu. (Tack och lov är jag inte rädd för sprutor längre) Den här gången fick jag med mig antibiotika hem och jag ska komma tillbaka efter att jag ätit klart kuren! Himla skönt, med antibiotika släpper oftast symptomen jättefort. Längtar efter att va smärtfri!

Nu har jag precis duschat, inväntar Sanna. Kommer nämligen två till och tittar på lägenheten idag, spännande men fy så jobbigt det är samtidigt :D Tänk om de tycker den är skitful, så är det jag själv som inrett den, inte roligt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback