ett trist inlägg

Usch vad deppig jag känner mig, eller ÄR, just nu.. Jag tror inte jag kommer få min lägenhet såld, var så himla glad och entusiastisk för det här men nu känns det som att jag nog kommer få backa ur mitt egna lägenhetsköp och det gör mig jätteledsen :( Elakt är det dessutom, men jag vet inte vad jag annars ska göra!? Jag kan inte stå med dubbla hyror + dubbla lån. Blir 7500 i månaden + alla andra räkningar som ska betalas, kanske 1500. Jag får 7800:- från CSN i månaden.. Ni hör ju, det går inte. Har ingen som kan hjälpa mig heller så det är rätt kört.
Var nog rätt naiv som trodde att nån skulle vilja ha den här sketna lägenheten :( Hädanefter när jag köper lägenhet ska jag tänka efter om det kommer bli lätt eller svårt att få den såld, det är fan så man måste tänka. Även om man planerat att bo där hela livet så måste man ha det i åtanke. Man vet inte vad som händer och då kanske man står där med ett jävligt dumt köp.

Jag har tappat engagemanget till allting, jag har ont och jag vill bara lägga mig ner och gråta. Jag har ingen lust att åka till skolan imorn ens, vill bara va hemma och dra täcket över huvet. Vad är det för fel på mig egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback