Dop

Idag fick jag faktiskt en trevlig överraskning. Min vän Laura som jag inte pratat med på så länge hörde av sig och undrade om jag ville komma på hennes dotters dop. Ska bli så kul, jag har ju inte sett lillan mer än på bild! Imorgon ska jag ner och titta på nån present, en liten klänning kanske.. Oh det finns så mkt söta kläder till små flickor. Kommer frossa i evigheter. Synd bara att de växer ur det så jäkla fort, får köpa en storlek större än vad hon har.. Mysigt med bäbisar och upp till 1,5 år, sen blir de mest bara jobbiga och får egna trotsiga åsikter...
Lovar att ta ordentligt med bilder på den lilla skruttan!

Kommentarer
Postat av: Bea

Hoppas att allt är bra med dig :)

2009-05-19 @ 23:39:35
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback