Vår nu snart =)

Hej!
I natt drömde jag så himla märkligt. Jag hade lagt mig under Sannas täcke, helt naken, för att jag var så trött, men både Jacob och Tobi var där och jag försöker vakna till och jag undrade hela tiden vad jag gjorde där under täcket hemma hos henne. Riktig stressdröm, kunde ju inte slappa av riktigt ;) Men det är ju så mycket som händer nu, det är ju oftast på nätterna allting kommer till en då man försöker fötränga det på dagarna..

Nu ska jag ut och gå i vårvädret, har alla det lika underbara ute? Här lyser solen och plusgraderna kryper sig uppåt. Jag älskar våren!

Kommentarer
Postat av: sanna

hahaha fy vilken stressdröm. usch. då blir natten förstörd usch:D fast vad roligt

2009-03-15 @ 14:24:36
Postat av: 16 år och ska bli mamma!

Jag tänker ju säga till min kontaktlärare (Maude) att ge mig en ny praktikplats.



Det som är värst är nog att när man kommer till skolan så hör man alla andra säga hur roligt de har på sina praktiker medans jag står där och verkligen känner mig som en slav, när jag får höra vad dem får göra. ;/ Uscha.

2009-03-15 @ 15:15:34
URL: http://elinzollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback