sluta med sången?

Hej!
Det är fortfarande vår ute, det är så underbart. Måste påminna mig om att sluta använda uggsen nu när graderna börjar stiga. Det luktar ju inte rosor om fötterna precis..
Snart ska jag sticka iväg på sånglektion, jag funderar faktiskt på att sluta ta lektioner. Av nån anledning blir jag bara sämre och sämre hela tiden. I alla fall känns det så, känns som att jag går bakåt i utvecklingen. Jag har sagt att jag hellre kör mer övningar med rösten än att sjunga olika sånger. Det kan jag öva på hemma på ett helt annat sätt. Jag behöver lära mig att kontrollera rösten mer än jag kan nu. Jag har gått tillbaka till ett stadie där jag är supernervös på lektionerna, vet inte vad det är med mig. Får helt enkelt se hur jag gör, känns dumt och grymt onödigt att kasta så pass mycket pengar på det när jag inte kommer någonstans. Ska nog prata med U-L idag..
På lördag blir det nog förresten valsverket. Frågade precis Sanna om hon kan följa med. Inte så pigg på att åka själv direkt. Vet ni vad som händer där på lördag och söndag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback