Trött som vanligt

Hej!
Gud vad trött jag var efter skolan idag, sov en stund på bussen. Stackars Anna satt och pratade på medan jag kämpade med att försöka engagera mig. Det gick ju inget vidare, att sova vann ju tyvärr ;)
Väl hemma tog jag bilen ner till stan där jag köpte ett nytt koppel till Tuva och ett nytt handledsstöd (min trevliga hund har käkat av mitt andra). Ni vet väl kanske att jag har haft väldigt ont i min handled i drygt 2½ år? Har inte gått iväg med det för jag har hoppats på att det ska gå över av sig självt vilket det inte gjort, men i alla fall, idag upptäckte Anna att jag har en stor hård knöl på ovansidan handleden.. Jag själv har inte upptäckt den förut och reagerade inte märkvärt förrän jag upptäckte att det ska vara en grop där på friska handleder. Har fortfarande inget vidare engagemang till att besöka vårdcentralen, handledsstödet fungerar ju fint, fast det är klart man undrar vad det kan va för fel..

På hemvägen köpte jag med mig en västkustsallad och sen däckade jag i soffan i ett par timmar. Trodde jag skulle behöva sitta där för evigt så trött som jag var. Det är förresten inge kul att somna när man ätit vitlök, fy helvete vad man stinker sen.

Kommentarer
Postat av: sanna

oj det får du kolla upp:O

2009-03-10 @ 08:36:39
Postat av: Linda S

det där med handleden. Kan det vara samma som jag har? Det läcker ut ledvätska och bildar hårda knölar, vanligtvis på ovansidan... hoppas inte det! ses om en vecka jag om det passar:) hör av mej när det närmar sej lite mer, kram

2009-03-10 @ 14:52:36
Postat av: Anne-Lie

Låter som om det skulle kunna röra sig om en fettknöl men det är alltid bra att kolla upp det, kanske är det knölen som får dig att få ont i handleden från första början...

2009-03-10 @ 16:40:50
URL: http://nomismamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback