tandläkare :S

Tentan igår gick inte speciellt bra, men inte dåligt heller. Kan verkligen inte säga om det är G eller inte, men jag hoppas så in i helvete!! Den var hur svår som helst, men jag svarade på allt utom två frågor. Nåt litet poäng kanske man kan skrapa ihop på ordbajseriet :) Jag hoppas jag kan lägga det här bakom mig nu, men nu väntar först tre veckors nervös väntan. Det är ungefär lagom till vi har nästa tenta faktiskt.. Vilket tempo..

Snart ska jag till tandläkaren, jag är livrädd. Tack och lov ska jag bara undersökas, men jag är livrädd för att jag vet att jag har massa hål och jag är så rädd för tandläkaren :( Jag hyperventilerar alltid innan så jag nästan svimmar när jag ska resa mig och fingrarna och händerna är alltid helt bortdomnade, sen får jag ligga och verkligen anstränga mig för att inte få panik. Glömmer att andas med jämt så de får peta till mig, jag har full förståelse med de som dör i tandläkarstolen faktiskt. Någon som brukar ta lustgas och vet vad det kostar? Jag skäms för att jag är 22 år och livrädd för tandläkaren, jag gör vad som helst hellre än går dit, jag låter hellre en läkare köra in en dildoliknande sak i röven och pumpa in massa luft, hellre de faktiskt..

Kommentarer
Postat av: Linda

hatar också tandläkare :P Haha

2009-03-28 @ 18:53:42
URL: http://wlinda.blogg.se/
Postat av: lindha

Jag har lustgas.. men det funkar inte på mig.. för jag e hysterisk endå ;p

2009-03-28 @ 19:21:49
URL: http://lindha.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback