Söta Tove

Nu har de precis åkt. Lindas kille Lars var med också, tack o lov att jag bestämde mig för att städa. Lite pinsamt annars kanske! Tove var så söt, helt underbar. Jag måste ju erkänna att jag faktiskt blir avundsjuk, jag undrar när jag får en såndär liten goding. Eller frågan är väl inte NÄR utan OM, det ser ju mörkt ut.
Jag som aldrig har gillat barn är helt galen i dem nu, kan det va den biologiska klockan som visat sig? Ja, det är ju fan dags nu. Jag sa till mig själv att jag aldrig skulle skaffa barn och störde mig på de som tjatade om dem. Tur att man blir äldre och visare med åren =D

Linda ville inte riktigt va med så jag skalade av hennes skalp iaf ;)
Nu kanske folk undrar varför stolsdynorna är uppställda. Det beror iaf inte på att det är katthår i flera kilo på dem ;) Tyckte helt enkelt bara att mina gäster skulle få sitta direkt på de kalla stolarna..
Det var kul att ni kom, och jag hoppas ni bosätter er här för alltid ;P Inte HÄR här just kanske, men i Karlskoga.. I närheten, jag kan va barnvakt jämt! =D

Kommentarer
Postat av: sanna

åååh. nathalie du får skaffa en karl så du också kan få en liten bebis;););)

2009-03-17 @ 21:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback