Snart bowling..

Hej på er!
Nu ska jag snart åka och bowla med mamma. Blir en enkel match, men håll för guds skull tummarna, förlorar jag lär jag ska få höra det så länge jag lever. Hon själv är helt bombsäker på att hon ska få ett erbjudande från landslaget (?) så fort de ser henne spela.Det ska bli så kul att ta ner henne på jorden, hoho!

Idag har jag ätit väldigt gott, rostade rotsaker och potatisklyftor med karré..
I natt trodde jag fan att min sista stund av kommen, vaknade runt halv sju och hade så jädra ont i bihålorna. Var helt igentäppt och som grädden på moset nös jag mig fördärvad vilket gjorde att jag vart ännu mer täppt, men det var inte det värsta! Nej, det värsta var halsen som kliade nåt så in i helvete. Aldrig varit med om värre. Låg och harklade mig väldigt ljudligt och försökte dämpa skiten. Det var nog den jobbigaste natten hittills. Ni anar inte hur nära jag var att ta till nässprayen, men jag somnade visst till slut, efter att ha smörjt in i princip hela ansiktet med ett tjock lager idominsalva. Svider inte bara under näsan, nej ögonen är ömma som sjutton också. Aj aj, jag gillar inte att vara förkyld!

Nu ska jag dra på lite mascara och sen är det dags att åka! Spänningen är olidlig

Kommentarer
Postat av: Thomas & Camilla

Hehe va kul att du vann sen då! ;)

Ha de fint!

2009-03-12 @ 20:42:10
URL: http://hososs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback