send in the clowns

Okej, glöm mitt förra inlägg.. Klart jag inte kommer sluta sjunga, idag kändes det så bra på lektionen och jag fick beröm. Tror helt enkelt det gäller att komma dit med rätt inställning, intala sig själv att man är bäst. Vem bryr sig om man tar i så mycket så att rösten skär sig? Till och med Tommy Körbergs röst skär sig ju ibland för sjutton, det är ju anledning nog till att inte fega. Sen brukar ju inte min röst skära sig, mest jag som tror att den ska göra det och håller igen så mycket jag bara kan. Det är ju det låter illa dessutom..

Nu MÅSTE jag sätta mig med anatomin, nu är det jag som får skärpa mig. Vet inte varför jag har gett upp, kanske är det för att jag inte vet vart jag ska börja bland alla jäkla papper. Kan ju va det!

Kommentarer
Postat av: sanna

ja det är ju då det låter dåligt så därför jag börjat ta i massor. thore blir så glad:) men du är så bra gumman. bäst<3<3<3 din röst är guld värd. eller ännu mer du är såklart bäst!

2009-03-18 @ 19:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback