Seg dag

Hela dagen har gått åt till att försöka hålla mig vaken i princip. Jag är så himla förkyld och trött, tycker faktiskt synd om mig själv. Lyckades somna på föreläsningen fast jag verkligen kämpade, skrev något obegripligt i mina anteckningar och vaknade av att jag höll på att riva allt på min bänk. I bussen sov jag och väl hos Anna (ja jag var där nu igen.. Tror jag snart blir adopterad till hennes familj) var jag så trött att jag mest var grinig och när jag inte var grinig var jag flamsig. Det är fan inte lätt det här med anatomi, jag frågar mig själv varje dag hur det ska gå...

Imorgon tar vi en senare buss in till skolan och kommer lite försent i stället. Han skulle nämligen inte komma förrän halv elva och vi är där vanligtvis tjugo i tio. Då kändes de bättre att komma tio minuter en kvart för sent än att sitta och vänta i 45 minuter.
Efter skolan ska jag träffa Linda och lilla Tove, det ska verkligen bli roligt! Var så längesen jag träffade Linda och Tove har jag inte sett sen hon var pytteliten =)

Kommentarer
Postat av: Mirry

Anmäl din snygga blogg till Veckans Blogg!



Spana in på www.arntyochmirry.se

2009-03-16 @ 22:43:26
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback