så ont

Hej kära ni!
Jag har såå ont i halsen.. Imorse trodde jag först att jag hade ont bara för att jag är täppt i näsan och då andas genom munnen vilket gör halsen torr, men dessvärre har det bara blivit sämre under dan. Det roliga är att jag har pratat om det här med halsfluss, att det var så längesen jag hade det osv. Varför lär man sig aldrig? Nu halvligger jag här i min säng och trycker i mig mucoangin, hjälper inte värst mycket men jag mosar desperat i mig en efter en. Jag hatar att ha ont i halsen, det här kommer göra att jag börjar med nässpray igen och så sitter jag där i skiten igen och kan inte sluta. Åhhh jag har så oooont....
Lagom till helgen med, men jag tänker inte ställa in mina planer för det. Imorgon har jag skola från 8-12 (vi ska prata om muttans anatomi, pinsamt!) Vid 4 ska jag träffa Sanna vid kilstaplan, en vän till mamma ska hjälpa henne & Kira med hennes problem vid möte med andra hundar och efter det ska vi ha myskväll och jag ska sova över där. På lördag hade jag ju tänkt åka till valsverket, men har jag så här ont i halsen är det ingen idé, då blir det plugg i stället..
Får folk i min omgivning helt sonika halsfluss så vet iaf inte jag vart de kommer ifrån...

Kommentarer
Postat av: sanna

MUTTANS ANATOMI hahahahaha:D

2009-03-20 @ 14:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback