RIP

Jag kan inte med ord beskriva hur jag känner mig just nu.. Idag somnade en väldigt nära vän till mig och mamma in. Han hade kämpat mot cancern så länge, men fick ett återfall för ungefär fem veckor sen och idag vann alltså den där helvetes skiten. Han hann bli 51 år och 1 dag, han fyllde alltså dessutom år igår. Allt det här känns så förjävligt och orättvist, han var världens underbaraste människa som alltid ställde upp i alla lägen, nu finns han inte längre! Jag fattar ingenting, det går inte in. Han har alltid funnits här, ända sen jag var 6 år gammal, i stort sett hela min uppväxt och nu är han borta.
Jag känner mig alldeles tom, det värker i mig. Jag kan inte fatta att han aldrig mer kommer logga in på msn, att han aldrig mer kommer hjälpa mig med mina datorer som krånglar eller att han aldrig mer kommer få fota som var hans största intresse. Jag hoppas med hela mitt hjärta att han har det bra nu, att han är på en bättre plats och att han är frisk och mår bra.
Tack för allt du gjort för oss Roine, du är saknad av så många människor. Du lämnade ett så stort tomrum efter dig, men vi kommer alltid att minnas dig som den underbara människa du var! RIP<3

Kommentarer
Postat av: sanna

Gumman jag finns här för dig <3 Han har det bra nu, precis som alla andra som lämnat oss. Det är jag säker på. Det är så hemskt att en sjukdom som denna ska finnas och ta så många fina människoliv.



Tänker på er.

2009-03-10 @ 21:36:42
Postat av: Anonym

=\

jag är ledsen för eran skull!

2009-03-10 @ 22:25:14
Postat av: Terese

Hej, vilken fin blogg du har :)

R.I.P vila i frid

2009-03-11 @ 12:57:35
URL: http://fantasidif.blogg.se/
Postat av: Jenna

Tack för att du kommenterar! Ha en bra dag!

2009-03-11 @ 14:39:27
Postat av: Anonym

:( sorligt:(

2009-03-11 @ 16:56:45
Postat av: Diane

gumman jag vet hur det känns att förlora någon som man håller kär.. min bror dog i cancer när han var 17 år och jag var 9 år. tänk dig han vara lika gammal som jag är nu..

Det är verkligen så himla jobbigt när någon dör, men vill du prata med någon finns jag här för dig hag förstår sorgen..<3

2009-03-11 @ 22:32:11
URL: http://dbedikter.blogg.se/
Postat av: Diane

sv: det är verkligen fruktansvärt, det är det värsta som finns att mista en som man håller kär..

men jag säger gråt ut för det är det skönsate annars kommer du må jätte dåligt<3

2009-03-12 @ 08:33:30
URL: http://dbedikter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback