nytt jobb!

Hej hej!
Jag mailade kontoret idag igen (de har inte svarat på mitt förra ni vet) och kanske tio minuter efter att jag skickat ringde hon upp, och tydligen var det så att hon hade vidarebefordrat mitt mail till chefen och ingen av dem hade sagt nånting till mig, men jag har fått ett "nytt" jobb och jag ska maila vilka dagar jag kan tänka mig att jobba, redan nu.. Skönt att faktiskt dra in lite pengar och jag kan säga att en sten har lättats från mitt bröst, underbart! Jag är jätteglad!! Trodde jag skulle bli arbetslös i sommar, men nu är det ordnat. Ibland gillar jag mitt flyt =)
Idag har jag och Anna pluggat i ungefär tio timmar, tiden bara flög iväg och vi har lärt oss väldigt mycket. Just nu känns det som att det kanske inte är så omöjligt att klara tentan. Vi pluggar så lika och är lika "seriösa", känns bra att kunna komplementera varann så bra som vi gör!

Nu ska jag göra mig lite thé och mysa ner mig under en filt. Jag är så trött förstår ni, men jag är så glad över min tillvaro just nu.. Det enda felet är att jag saknar Sanna!

Kommentarer
Postat av: MiaMaria

Ja, visst e det:)

2009-03-05 @ 21:19:27
URL: http://miasamuelsson.blogg.se/
Postat av: sanna

ja usch jag saknar dig med. som tusan. :(

<3

2009-03-05 @ 22:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback