Ibland är det svårt att komma på en rubrik

I natt sov jag i ett streck, utan att gå upp på toa (väldigt ovanligt!). Drömde om den här fruktansvärda skolskjutningen, förstår inte hur sånt här kan inträffa gång på gång. Det är så fruktansvärt, finns inte ord! Hur ska man kunna göra för att skydda sina medmänniskor? Jag är ledsen för de drabbade familjernas skull och rädd för vilka galningar det finns här ute i världen. Enligt hans vänner var han en helt normal kille, vart kommer då dessa väldigt onormala tankar ifrån?

Jaja, vad har jag annars gjort de här dagarna? Jag var hemma hos Anna hela dagen igår, vi pluggade men lärde oss ingenting mer än att kunskap är tid, tydligen! Grymt frustrerande. Tänkte för några dagar sen att det kommer gå bra med tentan, jag tror jag tar tillbaka det nu. Helvete vad svårt det är. Väldigt mycket kan jag, men det är desto mer jag tydligen inte kan!

Kommentarer
Postat av: Tess

Vilken trevlig blogg du har! Ska vi dela på bloglovin? Ha en bra dag

2009-03-14 @ 11:56:27
URL: http://terezita.blogg.se/
Postat av: Tess

Vad kul :) Lägger till dig nu. Vad skall du göra idag?

2009-03-14 @ 12:15:21
URL: http://terezita.blogg.se/
Postat av: Tess

Känner igen det där med att man måste göra nåt men man orkar inte :/ Jag skall ut till stallet senare samt ta en skön promenad :)

2009-03-14 @ 14:04:54
URL: http://terezita.blogg.se/
Postat av: sanna

gumman du får gärna komma hit ikväll om du vill trots att min bror kommer. haha han ville så gärna sova här och slutar inte tjata i första taget:)

2009-03-14 @ 14:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback