hur kan man va så trött?

Nu är jag hemma från Sanna. Det är helt underbart ute, jättevarmt, vindstila och solen lyser massor. Härligt!
Igår åt vi kebabtallrik, massa godis och chips och kollade på film. The strangers, har haft den hemma ett tag men inte vågat titta på den. Jobbigt med såna här hoppa fram filmer. Hängde dock inte med speciellt mycket igår, var så sjukt trött så jag somnade till hela tiden. Båda var förresten jättetrötta så vi somnade redan 11. Idag kollade vi på Låt den rätte komma in, den var rejält skum men hyffsat bra trots det, men ingen film man kommer vilja se två gånger..

Nu har jag precis vart över till konsum och hämtat min älskade bok så länge vi båda andas dvs numero 4 i twilight serien. Jag sov lite dåligt i natt så jag ska lägga mig och läsa nu=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback