hemma =)

Nu är jag hemma igen, handlade ingenting mer än laddaren och mat. Väldigt bra gjort även om jag ansträngde mig till max för att hitta något på H&M. Hittade nämligen ett "hårband" jag ville ha, men det kostade bara 20 kr och det hade jag ingen lust att handla på kortet, då måste man ju hitta något mer och det gjorde jag ju dessvärre inte. Eller dessvärre... Tur kanske man skulle säga.
Handlade en sallad på picasso och det tänker jag aldrig mer göra om.. För det första beställde jag en skaldjurssallad men fick en räksallad UTAN ägg fast det stod klart och tydligt att det ska va ägg till den, sen fick vi betala 60 i stället för 55 som den ska kosta. I övrigt var den god, men nu var jag ju sugen på skaldjurssallad. Livet är hårt!

Just nu är jag så trött på vissa människor som bara sviker och försvinner, fan man får liv på skilda håll när man är vuxen, så är det. Bara för att man inte kan träffas ofta kan man väl fortfarande vara vänner. Visserligen visar ju det vilken kompis det var från början helt enkelt. Ingenting att ha!
Jag vet att jag kan vara dålig på att höra av mig, men droppen är när hon/de inte ens kan säga grattis på min födelsedag trots att vi var (enligt mig i alla fall) väldigt nära kompisar. Jag vet att de läser min blogg, så de kan knappast ha missat när jag fyllde år, det är bara för att visa klart och tydligt att jag visst inte duger för dem längre. Jag bryr mig kanske inte märkvärt, men det är klart man blir besviken när nära vänner ignorerar en fullständigt. Idioter

Kommentarer
Postat av: stina

du har mail på facebook

2009-03-07 @ 17:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback