hemma tidigare

Vi fick sluta tidigare idag, så jag hann med tjugo över fyra bussen. Grymt skönt att va hemma en timme tidigare än väntat. Nu är ju frågan vad man ska göra med den lilla extra timmen? Sov från kristinehamn och hem så det är alltså inte aktuellt även om jag har ont i huvet och kanske borde.. Vad trött jag är på huvudvärk, undra vad det beror på? Känner mig inte speciellt stressad!
Det var väldigt kul på labbet idag förresten, vi fick göra blodgrupperingar & jag var jätteduktig idag, inget krångel alls på sticket. Jag är ju så jäkla rädd som ni kanske vet, men idag kändes det helt lugnt. Bra Nathalie! Dessutom fick vi ett frågepapper att svara på medan vi väntade på resultat och det gjorde jag själv, utan anteckningar. Det betyder att jag faktiskt kan en del av det som kommer komma på tentan. En bra dag idag alltså!

Nåt som är väldigt irriterande är att, när jag ska gå på toa på uni, alltså lyckas välja den där de luktar så mycket skit att man knappt står ut, och givetvis står det någon utanför och väntar på att gå in på toan där jag har vart. Gillar inte riktigt tanken på att de ska tro att jag skitit där inne..

Kommentarer
Postat av: sanna

haha då brukar jag byta toalett. det är så vidrigt när det stinker någon annans skit.



vad bra att det går bra i skolan:D jag vet ju att du är bäst

2009-03-04 @ 19:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback